Na Wyspie Mszanka znajdziecie Państwo nowoczesną salę do ćwiczeń, wyposażoną w najwyższej jakości sprzęt. Antypoślizgowe podłoże Pavi-Gym sprowadzone zostało z Hiszpanii. Tudzież chcąc w pełni zagwarantować Państwu komfort podczas wykonywania ćwiczeń, wyposażyliśmy salę w klimatyzację.

Zajęcia odbywają się w każdy:

  • poniedziałek o godzinie 19.00
  • środę o godzinie 19.00
  • piątek o godzinie 19.00

W naszej ofercie znajdziecie następujące rodzaje zajęć:

TBC ( Total Body Condition )
Trening ogólnorozwojowy o średniej intensywności, przeznaczony dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających i wytrzymałościowych mających na celu kształtowanie sylwetki, polepszanie kondycji organizmu, poprawę wytrzymałości mięśni oraz polepszenie sprawności układu oddechowego i krwionośnego. Ćwiczenia kształtujące z wykorzystaniem różnego rodzaju sprzętu (hantle, gumy, sztangi).

BPU
Zajęcia przeznaczone dla osób początkujących. Trening polegający na krótkiej rozgrzewce i ćwiczeniach w pozycjach izolowanych, kształtujących biodra, pośladki, uda i brzuch. Trening ma na celu wzmocnienie i ujędrnienie mięśni oraz kształtowanie sylwetki.

STEP
Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem stopnia podczas których wchodząc i schodząc tworzy się różnego rodzaju kombinacje. Doskonały trening wydolnościowy angażujący głównie mięśnie ud i mięśnie pośladkowe, mający na celu poprawę sprawności układu oddechowego i krwionośnego, ogólnej wytrzymałości, zwiększenie zdolności do efektywnego spalania tłuszczu

Hi/Lo
Trening o wysokiej intensywności przeznaczony dla osób zaawansowanych, oparty na choreografii z elementami kroków ‘hi’ (bieg, podskoki) oraz ‘low’ (marsz). Trening angażujący wszystkie duże partie mięśniowe, poprawiający wydolność krążeniowo- oddechową oraz koordynacje ruchową.

Gimnastyka ogólnorozwojowa w wodzie

Zajęcia odbywają się w każdy:

  • wtorek o godzinie 19.00
  • czwartek o godzinie 20.00

Plan zajęć:

  1. Rozgrzewka – ok. 10min
    pozycja stojąca: ćwiczenia ramion, górnej części ciała, tułowia, ćwiczenia nóg,
    ćwiczenia dynamiczne,
  2. Część cardio – ok. 15-20min.
    wzrost wydolności układu sercowo-naczyniowego,
    poprawa wydolności ogólnej,
    poprawa koordynacji nerwowo-mięśniowej,
    redukcja tkanki tłuszczowej,
  3. Część postcardio – ćwiczenia wzmacniające – ok. 15.20min.
    trening z wykorzystaniem przyborów i sprzętu do aqua aerobiku,
    ćwiczenia wzmacniające i rozwijające wszystkie grupy mięśniowe,
    ćwiczenia modelujące.
  4. Część końcowa – ok. 10min.
    stretching, ćwiczenia relaksujące, rozluźniające, uspokajające.

Zalety treningu w wodzie:

  • wzrost wytrzymałości organizmu,
  • zwiększenie siły mięśniowej,
  • poprawa gibkości oraz rozciągnięcia,
  • utrata wagi ciała,
  • redukcja tkanki tłuszczowej

Ćwiczenia w wodzie polecane są jako forma usprawniania dostępna dla wszystkich:

  • osób cierpiących na osteoporozę, artretyzm,
  • otyłych,
  • kobiet w ciąży,
  • osób mających problemy z układem kostno-stawowym.